شب تاب

شب تاب

شبپره های مخفی ذهن,بالهای استواردر می آورند و در آسمان غروب پر می کشند و میروند

محمد صالح علاء

 


امشب تمام عاشقان را دست به سر کن

 یک امشبی با من بمان، با من سحر کن

 

 

بشکن سر من، کاسه ها و کوزه ها را

 کج کن کلاه، دستی بزن، مطرب خبر کن

 

 

گل های شمعدانی همه شکل تو هستند

رنگین کمان را، به سر زلف توبستند  

 

 

 

 تا طاق ابروی بت من تا به تا شد

 

دردی کشان پیمانه هاشان را شکستند

 

 

تو میرِ عشقی، عاشق بسیار داری

پیغمبری، با جان عاشق كار داری

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Shima ׀ تاریخ: برچسب:محمد صالح علاء,شعر,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

دنیایم را میدهم برای لبخندت, هراسی نیست. شاد که باشی دوباره دنیا از ان من است...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , fireflies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM